راه‌اندازی یک محیط کسب‌وکار بسیار دشوار است، اما وقتی شما نتوانید بهترین کیفیت هوا را برای کارمندان و مشتریان فراهم کنید، شرایط به کلی سخت می‌شود. در اینجا به برخی از هشدارهایی که شما را مجبور به استفاده از  کانال‌های اسپیرال می‌کند را آوردیم.

-کیفیت هوای آلوده و ضعیف

اگر کارمندان و مشتریان شما دچار مشکل تنفسی می شوند‌، یا متوجه علائم حساسیت شدید می‌شوید، این علامت بزرگی است که نشان می‌دهد که محیط کسب‌و‌کار شما به یک سیستم کانال‌کشی با کیفیت همانند کانال‌های اسپیرال گرد نیازمند هست. که استفاده از این نوع کانال هال کمک شایانی به شما و کارمندان و مشتریانتان خواهد کرد.

-هزینه های آب و برق و گاز بالا

شما ممکن است که فکر کنید که دستگاه تهویه مطبوع شما به خوبی کار نمی‌کند و در نتیجه هوای با کیفیت پایین را به شما تحویل دهد. ولی اگر به هزینه‌های آب و برق و گاز بالا شرکت توجه کنید، دقیقا  زمان آن رسیده که برای کار شرکت خود به سمت استفاده از کانال‌های اسپیرال بروید. هنگامی که گرد و غبار و الودگی در قسمت دریچه‌های کولر شما جمع می‌شوند، این می‌تواند به دلیل از بین رفتن راندمان‌، تقریباً 42٪ عملکرد را کاهش دهد. و یکی از دلایل این محل تجمع باکتری‌ها و آلودگی‌ها می‌تواند گوشه‌های 90 درجه و تیز در کانال‌های چهارگوش باشد. ولی در کانال‌های اسپیرال این امر به جلوگیری از تجمع باکتری‌ها و آلودگی‌ها منجر می‌شود و باعث افزایش راندمان دستگاه تهویه مطبوع می‌شود.

-نشتی هوای زیاد در کانال‌ها

نشتی هوا در کانال‌های انتقال هوا نشانه‌ی این است عمر سیستم کانال‌کشی شما رو به پایان هست. با داشتن یک سیستم کانال‌کشی اسپیرال، نشت‌ها به لطف طراحی یکپارچه آنها بسیار پایین است. کیفیت ساخت کانال‌های اسپیرال بهترین کارایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. جلوگیری از نشتی هوا‌، صدای زیاد را از بین می‌برد و مقاومت در برابر جریان هوا را کاهش می‌دهد. نشتی هوا معمولاً به دلیل ضعف در گوشه‌های 90درجه کانال‌های چهارگوش و تغییر زاویه‌های تند و بدون قوس، در کانال‌های چهارگوش مستطیلی اتفاق می‌افتد و سطح داخلی صاف و یک پارچه‌ی کانال‌های اسپیرال می‌تواند کیفیت هوا و کاهش افت فشار را تضمین کنند.

-عدم زیبایی ظاهری در محیط کار

بیایید واقع بین باشیم و به فضای اطراف محیط مان ارزش بدهیم. کانال‌های چهارگوش مستطیلی شکل فضای بیشتری را می‌گیرد و شما از دیدن آنها لذت نمی‌برید. ولی در عوض زیبایی خیره‌کننده‌ی کانال‌های اسپیرال می‌تواند ظاهری زیبا و حس قشنگی را برای شما به ارمغان بیاورد. می‌توان آنها را رنگ‌آمیزی کرد تا با زیبایی ساختمان مطابقت داشته باشند، یا می‌توانند طراحی فلزی شیک خود را نشان دهند. اگر شما تصمیم به اجرا کانال‌های اسپیرال اکسپوز بگیرید به راحتی و سرعت عمل بالا ، توسط شرکت سپهر تهویه می‌تواند اجرا و نصب شود.