رستوران ها برای داشتن فضایی شاد ، سالم و داشتن فضای مشتری پسند برای مشتریان خود به بهترین فن آوری و تجهیزات تهویه مطبوع و سیستم های کانال کشی پیشرفته  نیازمند هستند.
جای خالی کانال های اسپیرال اکسپوز در سیستم های تهویه مطبوع رستوران ها، می تواند عواقب جبران ناپذیری برای رستوران شما داشته باشد.

در این قسمت با سه نوع محل های ارائه غذا و نوشیدنی که به راحتی می توانند از سیستم کانال های اسپیرال اکسپوز، جهت بالابردن راندمان تجهیزات تهویه مطبوع و ایجاد حس زیبا به مشتریان استفاده کنند، آشنا شوید.


1-پیتزا فروشی ها و فست فود ها

پیتزافروشی ها از مکان هایی هستند که حتما باید سیستم تهویه صحیحی داشته باشند.وگرنه بوهای ناشی از پخت و پز می تواند مشتری را آزار دهد.

2-رستوران های دارای غذاهای سنتی و خارجی هستن

در این رستوران ها برای ایجاد هوای سرد و گرم یکنواخت در کل سالن،می توانید با استفاده از کانال های اسپیرال اکسپوز آسایش را به مشتری هدیه دهید.در کنار آسایش دمایی برای مشتریانتون، می توانید جلوه ی زیبایی به رستوران تون بدید و یک رستوران مدرن و صنعتی زیبایی را ایجاد کنید.

3-کافی شاپ ها

حالا دیگه وقت ان رسیده که فضای کافی شاپ تان را از فضای قدیمی به  فضای مدرن و صنعتی لوکس با استفاده از کانال های اسپیرال اکسپوز تغییر دهید.محیطی زیباتر و آسایش دمایی بهتری برای مشتریان فراهم کنید.